marți, 9 martie 2010

There are two of us

-unde eşti?

-aici. lângă tine. nu mă vezi?

-nu.

-asta pentru că nu mai ţi la mine.

-dar tu ţi la mine?

-păi eu te văd, nu?

-mda...

-păcat. ar fi putut ieşi ceva frumos.

-dar a fost frumos.

-da. a fost. dar tu vei uita mult prea repede toate astea. acum plec. vine ea şi eu nu îmi mai am rostul. ne vedem când pleacă.

[linişte]

-bună.

-nu cu tine am vorbit mai înainte?

-nu. aceea era cealaltă eu. cea care te înnebuneşte.

-şi tu ce faci? şi tu mă înnebuneşti?

-nu. eu îţi ţin de urât până îşi face efect medicamentul care ţi l-a dat.

-şi când îşi face efectul ce se va întâmpla?

-vei muri.

[un bărbat în halat alb intră]

-iar vorbeşte singur?

-da.

-i-ai dat medicamentul?

-i l-a dat cealaltă asistentă.

-uite. a adormit.

-nu. a murit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu